miercuri, 19 iunie 2013

Bioderma crema solara colorata cu SPF 50

Bioderma Photoderm Max Bio, pai sa va spun ca ador aceasta crema fantastica?
Nu am cumparat-o, am primit cadou 10 mostre a cate 5 ml fiecare deci deja putin mai mult decqat ar avea o confectie normala.
Pentru ca un tub din aceasta crema are 40 ml si costa... circa 49 lei.
Are un pret destul de mare, sau chiar mare as spune.

Dar e super buna, pe langa faptul ca are cel mai mare factor de protectie solara care exista, adica 50+, este o crema colorata, e ca un fond de ten light, din cate stiu aceasta crema este disponibila in 3 variante: crema normala alba,  doree si cea pe care o am eu claire.

E adevarat pare initial putin grasa, dar daca aplicati totusi si un fon de ten pe fata si pudra, acest efect chiar nu se vede.
Este o crema rezistenta la apa si transpiratie, dar daca totusi o stergeti de pe fata, prin frecare de exemplu, crema trebuie reaplicata.

Eu am folosit acest produs si anul trecut in vara, atunci cand mergeam la plaja, si trebuie sa va spun ca chiar daca aveam sederi prelungite la soare, m-am bronzat frumos dar nu mi-am ars tenul ceea ce e super.

Pentru ca asa cum va spuneam aceasta crema protejeaza impotriva arsurilor solare, previne intoleranta la soare si combate imbatranirea cutanata prematura.

Aceasta crema uniformizeaza aspectul pielii si acopera petele, cu conditia ca acestea sa nu fie foarte puternice, cum e in cazul meu ca am pete maronii mici e adevarat pe fata datorate celor 2 sarcini pe care le-am avut, la mine nu pot spune ca acopera perfect.

Lasa o senzatie de confort si e placuta la atingere, lasa tenul catifelat.

Partea cea mai super a acestui produs : nu are parfum!

Nota 10 din partea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu