duminică, 18 mai 2014

Sampon Finesse cu vitamina E pentru volum si gel fata Neutro Roberts

Am avut ocazia sa folosesc aceste doua produse, primite cadou din it, deci nu va pot da foarte multe detalii despre ele cum ar fi pretul si locul de unde le puteti cumpara.
Pot doar sa va spun ca daca aveti ocazia incercati- le cu incredere.

Doua produse minunate din punctul meu de vedere. Sunt pe terminate si de aceea vreau sava vorbesc despre ele.
Dar sa va vorbesc mai intai de samponul Finesse cu vitamina E ce confera parului volum, lasa parul luminos si este pentru uz frecvent.

Intai de toate va spun ca are un miros care mie imi pare putin barbatesc dar doar pentru faptul ca miroase puternic si frumos chiar si dupa 2 zile de la spalat.
Apoi, intr- adevar si aici ar trebui sa subliniez. Lasa parul foarte matasos dar cu un volum superb! Ceea ce multe sampoane promit dar nu fac. Confectia are 250 ml.
Mi- ar placea sa il mai am, pentru mine un produs exceptional.

Gelul pentru fata, inlocuitorul unui sapun, de la neutro roberts, va spun ca ma inteleg foarte bine cu el, nu are miros, e chiar un gel, face o spuma delicata, curata foarte bine tenul, confectia are 200 ml si daca voi mai avea ocazia il voi mai folosi.

Pana la urmatorul articol, numai bine va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu