miercuri, 12 iunie 2013

Comanda si tu produse Bottega Verde

Pentru ca sunt multe persoane care au incercat macar o data produsele BottegaVerde sau vor sa le incerce, dar aceasta casa cosmetica nu trimite in tara noastra, m-am gandit sa va vin in ajutor.
Cine isi doreste aceste produse, trebuie sa:

1. sa intre pe site-ul bottega verde.it si sa vada direct produsele de care e interesat(a) si pretul lor real pe site dupa care sa imi dea link-urile
2. imi dea comanda de minim 20€ pana pe data de 20 a fiecarei luni pentru ca pachetul de la bottega verde sa imi ajunga pana pe data de 2-3 ale urmatoarei luni la adresa mea in italia
3. costurile de transport pe care bottega verde le cere sunt de 7.80€ la care eu adaug doar transportul italia -romania, o taxa de 10€ sau 50 ron ca sa vorbim in banutii nostri.
4. Plata se face online prin paypal sau in momentul in care imi faceti comanda o sa va dau numarul de cont in care sa depuneti banii, in momentul in care vad banii intrati in cont dau drumul la ordine.
5. Deci pachetul cu comanda va ajunge la voi pana pe data de 10 ale lunii.

Astept e-mail de la cele interesate pe adresa zbiancaelena@yahoo.it, rog seriozitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu