miercuri, 19 iunie 2013

[Mostra] BB cream Loreal Nude

Mergand alaltaieri intr-un magazin de cosmetice ca sa imi cumpar un nou fond de ten, pentru ca in sfarsit am reusit sa il termin pe cel de la Miss Sporty, am cerut sa incerc un oarecare bb cream pentru ca .. a devenit o moda, si eram chiar curioasa sa vad cum este.

Mi-au dat o mostra de bb cream loreal nude de 1 ml.

Va imaginati ca eram nerabdatoare sa il incerc dar am asteptat totusi pana ieri, asa ca la 7 dimineata il foloseam pentru prima data.

Initial luand pe degete produsul am facut ca arata ca o crema alba cu.. ceva foarte mic, ca un scrub, si intr-adevar punandu-l pe fata simteam un lejer scrub, o mica senzatie de usturime care insa a trecut imediat.

Acea crema alba sa transformat pe ten in culoare, eu am ales varianta light pentru ca am tenul foarte deschis la culoare.

Trebuie sa va spun ca e fantastic! O sa cumpar acest produs chiar luna viitoare! Pretul e.. circa 40 ron, pentru 30 ml de produs, deci as putea spune ca e scumpisor, dar va asigur ca merita toti banii.

Are niste capsule minuscule in aceasta crema care se sparg in momentul in care este aplicata pe ten.

M-a tinut de la 7 dimineata si la ora 7 seara cand m-am demachiat era tot pe fata, perfecta.

Nu am aplicat crema (ca baza), nu am aplicat alt fon de ten deasupra, nici un strop de corector si mai ales nu am aplicat pudra!

Cu toate astea bb cream-ul a ramas intact pe fata, nu imi lucea tenul deloc, chiar daca eu am tenul gras.

Acopera perfect toate petele, roseata, imperfectiuni.

Va recomand acest produs cu incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu