joi, 10 octombrie 2013

Lotiune tonica cu extract de plante Plant Activ

Si iata ca va vorbesc si despre al doilea produs pe care il am de la Plant activ, despre minunatul meu tonic pentru fata cu extract de plante.
Sunt la jumatatea sticlei de 200 ml, este un produs pe care il folosesc si dimineata si seara si uneori chiar in timpul zilei atunci cand nu sunt machiata.
Il folosesc dupa laptele demachiant cu ulei de catina despre care v-am vorbit aici.

Acest tonic asa cum spune si titlul este facut din plante, contine extracte din galbenele, arnica si busuioc.
Acest produs are actiune antiinflamatoare, antibacteriana, astringenta pentru ca contine si alcool, evident acest tonic este bun pentru persoanele care nu au nimic impotriva alcoolului in tonic.
Este recomandat pentru tenurile grase si acneice.
Eu l-am cumparat din kaufland si l-am platit circa 4 lei.

Confectia: 200 ml
Pret: 4 lei circa

O nota din partea mea: 10 :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu