miercuri, 11 iunie 2014

Produse terminate in luna mai

Printre altele luna mai a fost o luna tare ciudata :)) am terminat multe produse cosmetice, asa ca vreau sa va scriu despre ce este vorba. De multe sunt bucuroasa ca am scapat, de altele mai putin.
Sa incepem:

-samponul cu ginseng care promitea sa intareasca firul de par s- a dovedit un mare esec pentru parul meu, imi ingrasa parul teribil, arata saracul par de parca m- ar fi lins o vacuta pe par

- detergentul intim quovis, este singurul detergent intim foarte bun pe care il folosesc de circa 7 ani, mi- l procur din it

- crema hidratanta cu ulei de argan bottega verde, am folosit doua cutii


- gelul de dus primit cadou din it near, de care nu am fost tocmai incantata de el


- spuma de par intesa pe care abia asteptam sa o termin, nu mi s- a parut deloc fantastica


- samponul finesse despre care gasiti review pe blog



- gelul de fata neutro roberts, la fel gasiti review pe blog


- crema de maini cu musk oil de la jean louis gady paris


- lotiunea regeneranta cu petroleum de la gerovital, gasiti review pe blog

Cam astea sunt, asa ca pana la urmatorul articol va doresc numai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu