joi, 10 octombrie 2013

Sampon L'oreal Elvive total repair 5

5 probleme , 1 solutie.
Intr-adevar cel mai bun sampon din cate am folosit pana acum, cel putin pentru problema mea, par fin, gras si care cadea intr-o veselie.
Am spus bine, adica la timpul trecut, cadea.
De cand folosesc acest sampon parul meu si-a revenit, nu mai cade, daca 10 fire de par inseamna " a cadea"... deci e super, adica fantastic, adica chiar nu ma asteptam, sincera sa fiu prea mare baza nu am prea pus in aceasta marca, chiar nu stiu de ce dar am avut mereu o impresie proasta despre loreal.

  • Anti-uscare
  • Anti-subţiere
  • Anti-fragilitate
  • Anti-tern
  • Anti-vârfuri despicate
Pe langa faptul ca parul meu nu mai cade, are o stralucire uluitoare, am zis ca nu-i adevarat prima data cand am folosit acest sampon, am crezut ca mi se pare, ofera parului un luciu atat de frumos ca aveam acea senzatie de parca as fi fost proaspat vopsita.
Dar de foecare data cand il folosesc este la fel, un luciu nemaipomenit care ramane pe par, ofera parului acea senzatie de "vesnic curat".

Este de ajuns putin produs ca sa faca spuma, are un miros delicat dar foarte placut care se pastreaza pe par, lasa parul lucios, usor de descurcat.
Nu as putea sa va spun ce pret are in romania pentru ca eu il am din Italia.. dar banuiesc ca se gaseste si la noi, deci vi-l recomand cu incredere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu