duminică, 15 iunie 2014

Review sampon loreal elseve fibralogy

Sunt sigura ca va asteptati sa cititi un review pozitiv, insa din pacate pentru parul meu nu a facut si nu face nici o minune.
Va spun ca mi l- am dorit tare mult acest sampon tocmai pentru promisiunile pe care le face, dar sunt tare dezamagita, este doar parerea mea, produsul nu mi se potriveste deloc, imi turteste parul care chiar avea volum de felul lui, in rest nimic.
Singurul lucru ar fi ca parul se descurca foarte usor, tocmai ca lasa parul foarte fin, fara volum...

Producatorul spune ca este un sampon densificator cu filloxane, creator de materie capilara, fibra amplificata din interior si par voluptos.
Efect progresiv si durabil.


A-ti folosit acest sampon? Cum va place?

Pana la urmatorul articol numai bine  va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu