duminică, 15 iunie 2014

Review masca reparatoare Avene

Am primit spre testare o masca reparatoare avene de 5 ml.
Produsul spune ca este o masca restructuranta, delucata, cremoasa care ofera o senzatie de prospetime si bunastare a tenului imediata, in acelasi timp pentru pielea fragila, delicata.
Se aplica in strat gros si se mentine pe ten timp de 10 minute.

Va informez ca are o consistenta de.. gel, un gel albicios, care, foarte important nu are miros, sau este foarte putin sesizabil. Am folosit... Cat m-a tinut mostra mea, adica de doua ori si.. Nu pot spune ca a facut vreo minune pe tenul meu, sincera sa fiu nici acea luminiozitate pe care o promite nu am vazut-o, dar poate ca nu e cazul sa judec un produs dupa doua utilizari.

A-ti incercat acest produs? Va place?
Pana la urmatorul articol, numai bine va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu