miercuri, 28 mai 2014

Review corector Purritin Iwostin

Buna dragelor, trebuie sa va spun ca acest produs l-am primit cadou de la o prietena farmacista si ca eu una nu imi permit un produs de genul, sincer m-am speriat cand am vazut pretul dermatocosmeticelor Iwostin,

Este adevarat sunt produse de calitate cu ingrediente foarte bune, dar pretul nu si- l permite toata lumea.

Cat despre acest corector, are 15 ml si costa in jur de 40 lei.
Nu stiu daca exista in mai multe tonalitati de culoare dar nu cred.
Acesta in momentul in care il aplic pe ten pare alb, o data ce il intinzi pe ten nu se mai observa nimic, are o acoperire foarte mare as zice, un miros placut, acopera perfect imperfectiunile, dar cum spuneam pretul este mare pentru bugetul meu chiar daca sincer mi-ar placea sa mai incerc si alte produse de la aceasta firma, in special fondul de ten macar sa ma conving pe deplin de calitatea acestor produse.

Si voi, ce produse a-ti incercat de la Iwostin?

Uitasem, acest corector nu contine parfum, contine triclosan, tea tree oil, myrrh extract si acid salicilic deci pe langa faptul ca acopera imperfectiunile este si in gradul de a trata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu