miercuri, 23 ianuarie 2013

Rutina mea zilnica cosmetice si make up

Sa va scriu rutina ema zilnica si va astept si pe voi sa imi spuneti cum faceti :)

Dimineata:
-folosesc tonicul si demachiant 3 in 1 de la Avon Care
-imi spal tenul cu sapunul cu miere la Lush

-sterg fata apoi cu tonicul cu castravete de la cosmetic plant


-aplic serul pentru fata Estetil din care mai am doar putin, doua-trei aplicari dupa care voi trece la crema de la estetil.

-acum folosesc fondul de ten de la trendy all day wear de 35 ml, mai am putin si il termin si abia astept nu ca nu mi-ar fi placut, ba din contra imi place tare mult ca acopera foarte bine imperfectiunile tenului dar asa sunt eu imi place sa schimb mereu.

-aplic un corector cumparat din italia de la firma Arriana cu circa 2 euro.. foarte ieftin dar si foarte bun

-dupa care aplic pudra de la miss sporty so clear este deja a doua oara cand cumpar acest produs pentru ca ma simt super bine cu aceasta pudra.

-apoi imi fac un machiaj, care depinde de la zi la zi de cum am starea, chef si asa mai departe.

Cum schimb rutina va anunt, in scris! :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu