luni, 14 ianuarie 2013

Lotiune tonica cu suc de castraveti Cosmetic Plant

 Lotiune tonica cu suc de castraveti Cosmetic Plant



Simte-am nevoia sa imi cumpar o lotiune tonica noua, tinand cont ca folosesc aproape mereu lotiunea de la lara cu suc de aloe vera (o sa va scriu parerea mea intr-un alt articol despre acest produs),
asa ca am intrat intr-un plafar si am zis sa incerc ceva pe baza de plante, ceva mai natural sa zicem asa.
Si am fost tare surprins placuta cand am vazut ca
primele doua ingrediente de pe acest tonic sunt: apa si sucul de castraveti, ceea ce e mai greu sa gasesti astazi.. in special la toate lotiunile tonice ingredientul de baza este alcoolul deci.. am zis ok, pare a fi un produs super.
Asa ca am vazut si pretul care era de 10.20 lei si cand am ajuns sa il platesc mi-a facut reducere si l-am platit numai 8 lei, deci o afacere grozava.
Sa va mai spun ca mirosul e nemaipomenit de bun? DA! miroase grozav, sticla e mare, are 250 ml, deci imi va ajunge pentru ceva timp, il folosesc si dimineata si seara,
In concluzie un produs bun, care imi place, ma simt bine cu el, lasa pielea curata, fina si frumos mirositoare.
Produsul este pentru ten normal, mixt si gras. Lotiunea tonica este hidratanta, tonifianta si remineralizanta.

Cantitate: 250 ml
Pret: 10 lei (circa)
Nota: 8

Ingrediente:
Aqua, Cucumis Sativus (Cucumber) juice, Alcohol denat., Propylene glycol, PEG  40 hydrogenated castor oil, Parfum, Methylparaben, Sodium benzoate, Benzyl alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu