duminică, 13 ianuarie 2013

Tinctura de lavanda (levantica) pentru par

 Tinctura de lavanda (levantica) pentru par


De ce sa nu incerc toate remediile chiar si naturale pentru par?
Se zice ca tinctura de lavanda face foarte bine parului, impiedica caderea lui si ajuta la regenerare, deci iata ca incerc si aceasta metoda circa o data pe saptamana.


Am cumparat din plafar o sticluta de 50 ml de la dacia plant, pe care am platit-o in jur de 7 lei, si cum spuneam o folosesc o data pe saptamana, pur si simplu ud pielea scalpului cu ea si masez putin, dupa care stau circa 1-2 ore cu ea si apoi ma spal ca de obicei cu sampon.

Tinctura de lavanda este recomandata in căderea părului (alopecie), mătreaţă (în acest caz se recomandă asocierea cu cimbru şi rozmarin).

Deci nimic greu sau dificil, poate doar mirosul tincturii care nu e chiar placut.
Va invit sa incercati si aceasta metoda. :)

Cantitate: 50 ml
Pret: 7 lei (circa)
Nota: 7 (are un miros destul de neplacut pentru mine)

4 comentarii:

  1. A avut efect acest tratament?PS:Tine-o tot asa,imi place tot ce scrii:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, da pot spune ca m-a ajutat atat prin faptul ca nu mi-a mai cazut parul dar cel mai tare m-am bucurat ca m-a ajutat la cresterea mult mai rapida a parului.
      Iti multumesc tare mult pentru compliment si te astept sa mai intri pe blogul meu. :*

      Ștergere
  2. Multumesc pentru raspuns...maine ma duc si imi iau si eu:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te astept cu mare drag sa imi spui ce efect a avut asupra parului.

      Ștergere