duminică, 13 ianuarie 2013

Alopexy impotriva caderii parului

Alopexy 5% minoxidil
Ei da, a trebuit sa incep din pacate un tratament cu aceasta solutie pentru caderea parului, cadea tare mult, da chiar exagerat de mult asa incat in unele locuri se vede scalpul.

 Asa ca al meu amic google m-a facut sa descopar acest produs despre care se aude ca ar fi ...
cel mai bun din lume impotriva caderii parului si a regenerarii lui. Am mers in farmacie si am cumparat cu circa 45 lei o sticluta din acest tratament de 60 ml care nu trebuie sa depaseasca 6 pulverizari dimineata si 6 seara adica pentru un total de 2 ml pe zi. Fiind asa speriata ca parul cadea foarte tare am cumparat alopexy cel de 5% care in mod normal este recomandat barbatilor nu cel de 2% tocmai pentru ca chiar sper sa dea rezultate fiind mai puternic. Am inceput sa il folosesc din 28 decembrie si pana azi (13 ianuarie) nu-i ca se vede ceva.. dar nu ma las, vointa ca in rest... :) Acest tratament se spune ca trebuie folosit pentru minim 3 luni ca sa se poata vedea rezultatele, la inceput va cadea niste par, cel care oricum trebuia sa cada, alopexy care contine minoxidil va ajuta la acest proces, iar apoi va creste puf care se va transforma in par. O sa va mai spun si partea interesanta pentru cine se intreaba "bine, bine face minuni dar cate sticlute trebuie sa folosesc pe luna , adica cat voi cheltui?" O sticluta de 60 ml de alopexy folosit corect va ajunge pentru exact o luna deci cheltuiala va fi de o sticluta de solutie cutanata pe luna , circa 45 lei. Va tin la curent, o sa vedem cum ma va ajuta acest tratament, si o sa mai scriu niste articole cu ce mai folosesc eu pentru regenerarea parului si in primul rand cel mai important sa stopez caderea lui.

Cantitate: 60 ml
Pret: 45 lei (circa)
Nota: o sa ma pot prununta dupa 3 luni de tratament.

Update: Si pentru ca a trecut ceva timp abia acum va pot spune parerea mea despre acest produs.
Produsul intai de toate promite noi fire de par, din pacate la mine noi firisioare nu am vazut dar partea buna e ca mi-a ajutat acest produs la regenerare, si mai mult la cresterea parului foarte rapid.
Daca in momentul in care m-am tuns aveam 3 cm de par (in halul asta de scurt m-am tuns) deci din decembrie 2012 pana in august 2013 parul meu masoara 17 cm, deci asta ar fi singurul lucru bun ca sa spun asa.
Din pacate am oprit folosirea acestui produs si mai mult decat atat am oprit folosirea samponului anaphase despre care v-am vorbit aici aici si a reinceput caderea parului.
Dar, exista un dar si va voi scrie despre un alt produs absolut care face minuni, cel putin pentru parul meu.

New update; sa nu va speriati daca la inceput o sa vi se para ca va cade maimult par,  dar va explic si de ce, aveati oricum niste fire de par care trebuiau, "erau programate" sa cada, iar acest produs nu face decat sa ajute ca sa zicem asa, incepe regenerarea, singura problema a acestui produs este ca asa cum scriau si alte persoane mai jos in comentarii, daca incepi acest tratament trebuie sa te tii de el. Altfel cand l-ai oprit cade cam tot ce ti-a crescut...

30 de comentarii:

  1. am citit articolul tau si sunt curioasa daca a dat rezultate
    am citit articolul pe data de 24,07,2013

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt curios daca a dat rezultate solutia
    astept raspuns la gabitzul2006@yahoo.com
    multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, numai ce am facut un update. Te rog sa il citesti si daca mai ai intrebari le astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. este foarte bun dar trebuie folosit toata viata...l-am folosit 4 lunii anul asta mi-a regenerat aproape tot parul...nu l-am mai folosit 2 lunii mi-a picat tot parul regenerat...acum trebuie sa o iau de la capat:((...

    RăspundețiȘtergere
  5. trebuie folosit toata viata:P 2,3 lunii nefolosit pierzii tot parul regenerat...este intradevar foarte bun:Pmi-a regenerat tot parul

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-adevar este bun. Mi-a fost si mie recomandat de catre doctorul dermatolog si mi s-a spus ca trebuie sa-l folosesc like forever... Dar, este bun, are efecte observabile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este f bun produsul. Si eu l-am folosit.Pentru a va convinge de eficienta produsului, puneti lotiunea chioar langa radacina parului la frunte si veti observa ca peste un an va creste un pic breton. Est4 cel mai ieftin produs si cel mai bun! Va recomandat. Eu am fososit de 2% si tot a fost f eficient.
    Inca ceva. incercati sa mancati miez de nuca. La fel face minuni. Dupa un timp parul nu o sa va mai cada.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Est4 ce este? Nu am reusit sa-l identific pe internet.

      Ștergere
  8. Este f bun minoxidilul. eu folosesc varianta de la kirkland care este mai ieftina si este la fel de eficienta avand tot 5% concentratie de minoxidil. desi trebuie folosit mereu pentru a pastra rezultatul, eu zic ca se merita avand in vedere pretul si faptul ca nu este singurul produs de care suntem "dependenti" (sapun, pasta de dinti, deodorant...etc) asa ca daca vreau sa am par mai folosesc un produs in plus in fiecare zi. ...asta e.. pana o sa se inventeze ceva care sa fie permanent.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum incerc si eu mi se pare ca cade mai tare ca inainte

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Florin, dain pacate ai perfecta dreptate, chiar iti cade mai tare, dar iti explic si de ce, aveai oricum niste fire de par care trebuiau, "erau programate" sa cada, iar acest produs nu face decat sa ajute ca sa zicem asa, incepe regenerarea, singura problema a acestui produs este ca asa cum scriau si alte persoane mai sus, daca incepi acest tratament trebuie sa te tii de el. Altfel cand l-ai oprit cade cam tot ce ti-a crescut...

      Ștergere
  10. Si eu iacerc acest produs miraculos sper sa dea si resultat !!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, miraculos si nu prea... deja din pacate e stiut ca in momentul in care ai oprit tratamentul nu se mai intampla nimic.. bun...in sensul ca parul crescut "pufuletul" daca incepuse sa creasca va cadea si el si nici cresterea parului nu va mai fi atat de rapida, imi amintesc ca mie imi crestea parul foarte repede cand foloseam acest produs, eram chiar incantata ca imi crestea cu circa 2 cm pe luna, iti urez mult succes.

      Ștergere
  11. eu folosesc alopexy 5%+forcapil de o luna si ceva si sincer chiar se vad rezultate ,intradevar ca ami cade ceva par ca 10 fire in fiecare zii ,mai folosesc ca sampos alpecin c 3 si acest produs este foarte buna ,da un volum nemaipomenit parului :),dar nu m-am mai tuns devreo 2 luni :D si nu mai am de gand sa ma tund

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ma bucur tare mult ca te intelegi bine cu alopexy, sunt tare curioasa sa stiu cum ii merge parului odata incetat tratamentul. Numai bine iti doresc.

      Ștergere
  12. florine de ce spui ca e un produs miraculos daca nu ai inca vreun res(z)ultat agramatule?:))

    RăspundețiȘtergere
  13. florine de ce spui ca e produs miraculos daca nu a dat inca rezultate la tine,faci cumva reclama?:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cum se utilizeaza mai exact? Am inteles dau 3 pufuri pe o parte si 3 pe cealalta... dar dau pe toata lungimea cararilor? Si cu ciugaia din mijlocul capului ce facem? acolo ajunge mai greu din doar cateva pufuri

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, daca nu ma insel confectia are si o mini seringa ca sa ii spun asa, o poti incerca, poate iti va fi mai utila, eu dupa ce dadeam pufurile oricum faceam un lejer masaj scalpului tocmai ca sa se imprastie solutia, mult succes.

      Ștergere
  15. Eu am folosit Petroleum de la Gerovital , si dupa cam 3 folosiri a incetat sa mai cada parul .E incredibil , cica la unele persoane se acceleareza caderea parului dupa prima zi si abia dupa se regenereaza parul.Mie nu mi s-a intamplat asta .si e foarte ieftin , nici 20 de lei il gasesti si intr-un supermarket .Am fost la dermatolog si mi-a recomandat o solutie de 50 de lei si din strainatate si tot nu a fost la fel de buna ca Petroleum , o slutie recomandata de o baba .Solutia se tine pe par cam intre 3 si 6 ore apoi te speli pe par cu un sampon ori de la ei din gama Gerovital or iti faci sampon din galbenus de ou .Succes !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, in trecut am mai folosit si eu solutia pe baza de petrol de la gerovital si trebuie sa spun ca nu am vazut nici o schimbare la parul meu, dar e adevarat ca am folosit o singura sticla si m-am oprit. Acum am recumparat aceasta solutie si vreau sa o folosesc macar vreo 2-3 luni ca sa vad daca da intr-adevar rezultate, pe langa asta eu imi fac o masca cu solutia aceasta plus alte lucruri si stau macar 5-6 ore, o sa scriu in curand un articol despre solutia pe care mi-o prepar pentru par. Succes si numai bine.

      Ștergere
  16. Buna. De aproximativ 3 luni a inceput sa-mi cada parul destul de rau, aveam parul foarte des iar acum mi se pare ca mi s-a injumatatit, am niste probleme cu tiroida si niste probleme hormonale. Am fost la dermatolog azi si mi-a recomandat Alopexy, mi-a spus sa il folosesc o luna si jumatate, doua lui, timp in care sa numar firele de par care imi cad astfel incat sa vad daca exista sau nu imbunatatiri daaaar nu mi-a spus nimic cum ca ar trebui folosit toata viata sau ca odata oprit parul crescut va cadea sau ca situatia o sa revina la "normal" adica o sa cada din nou parul iar acum dupa tot ce am citit aici mi-e frica sa il folosesc si nu stiu ce sa fac...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, in nici un caz nu trebuie sa iti fie frica sa folosesti acest produs, nu pleca la acest drum sceptic/a, suntem diferiti si corpul, parul tau poate reactiona diferit, medicul te-a sfatuit foarte bine, foloseste-l o perioada si vezi cum iti merge atat in timpul utilizarii cat si dupa incetarea tratamentului.
      Numai bine iti doresc.

      Ștergere
  17. Dupa ce folositi alopexy la cat timp va spalati pe cap? Eu am jumate de an de cand folosesc si propecia si alopexy dar cum crescut parul cand ma dau cu alopexy si dupa aia vreau ma dau cu niste tonic sa se moie parul si ma pipeptan cade mai mult..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, asteapta si alte raspunsuri, dar eu iti pot spune ca ma spalam normal, la 2-3 zile. Vezi pe blog ca mai gasesti metode pentru incetarea caderii parului, metode naturale.
      Numai bine.

      Ștergere
  18. Ar trebui sa nu mai ma pipetan doar sa ma spal la 2 zile ??eu am fost la dermato si mi a dat tratamentu asta

    RăspundețiȘtergere
  19. M-am dat cu alopexy si dupa 4 zile m-am splat pe cap si mia cazut in jur de 40 50 de fire e bine ??va rog o parere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, teoretic da, e normal, se spune ca la inceputul tratamentului vor cadea firele de par care oricum trebuiau sa cada, care erau "programate" sa cada. Acest lucru ar face parte din procesul de regenerare, ca mai apoi sa inceapa cresterea firelor noi de par, trebuie oricum urmarita situatia. Numai bine iti doresc.

      Ștergere
  20. Am inceput sa folosesc alopexy 5% din decembrie 2013 si pot sa spun ca la mine chiar are efect, va las mai jos pozele timp de 3 luni si veti vedea rezultatele care zic eu ca sunt vizibile.
    http://s27.postimg.org/fvrjuihk3/decembrie.png
    http://s15.postimg.org/yi17n227v/ianuarie.png
    http://s8.postimg.org/ajesw4led/februarie.png

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in afara de alopexy ce alte produse mai folositi in tratamentul dvs? de exemplu sampon, vitamine etc.

      Ștergere