vineri, 15 februarie 2013

Articol de seara: un concurs castigat

Da, sunt tare fericita, pot sa spun ca particip la multe concursuri, giveaway-uri, dar niciodata norocul nu a fost de partea mea, asa ca atunci cand din intamplare am intrat pe pagina castigatorilor de la semintele Djili si mi-am regasit numele in lista castigatorilor unui colier din argint a fost tare mare surpriza.



E adevarat, ca acum vreo 2 luni atunci cand am trimis vreo.. 15 plicuri a cate 5 pungi de seminte fiecare nici nu ma gandeam, asteptam sa castig dar, nah, speram, ca orice om care participa la concursuri, nu?

Asta ca sa nu va mai zic ca eram intrata in febra concursului ca nici nu mancam semintele :)) le cumparam si le puneam intr-o pungulita pe toate numai ca sa am ambalajele, sa le pot trimite.

Oricum nici nu se discuta ca au produse (semintele) foarte bune, mari, prajite bine, delicioase.

Si uite ca acum mi-am regasit numele, am trimis deja copia dupa cartea de identitate si am si primit raspuns ca voi primi premiul cat mai curand (trimit in ordine alfabetica si cum eu sunt la sfarsit... ).

Nu vroiam sa ma laud, vroiam doar sa impartasesc cu voi aceasta mica bucurie, aceasta emotie la ceas de seara.

Si voi a-ti participat la concursul organizat de ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu