duminică, 12 mai 2013

Balsam leave-in Gliss ultimate repair cu complex de cheratina lichida

Un super produs pe care il folosesc de prin decembrie si cu parere de rau mai am foarte putin deci il voi recumpara, si pentru ca e destul de ieftin, l-am platit circa 16 lei din magazinele stavros.
Nu ingrasa parul absolut deloc, si eu am parul gras.. deci.. super!

Producatorii spun ca contine de 3 ori mai multa cheratina lichida, care asigura instant o pieptanare usoara si repara parul foarte deteriorat atat la suprafata cat si din interior, ceea ce intr-adevar am observat si eu de cand il folosesc.

Mie care imi cadea parul cu pumnul acum daca mai cad 4 fire in timp ce imi spal parul.. deci minune :P
Pentru pana la 95% mai putin par rupt, exact.
E si foarte usor, practic de folosit, se pulverizeaza pe parul umed sau uscat, are un miros tare placut, profesional as spune si se pastreaza mirosul pe par.

Un produs care are nota 10 de la mine!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu