joi, 15 mai 2014

Cum am slabit eu cu ceaiuri 3 kg in 2 saptamani

Aici e mult de vorbit, intotdeaua am fost o persoana " numai buna" nici grasa dar nici foarte slaba.
Am 160 cm, si daca pana acum 12 ani cantaream in jur de 48 kg, iata ca, cu trecerea timpului si doua sarcini am ajuns la 60 kg.
Nu slabesc, nu ma ingras. Evident nu se cunoaste ca sunt grasuna decat la burta, cum si unde altfel dupa sarcini?
Am tot incercat diverse metode de a slabi, dar nu infometarea, niciodata, nu sunt o disperata dupa mancare dar nu pot sa ma infometez ca sa ma imbolnavesc sarind peste mese. Mai bine cu ceva forme decat lesinata.

Sunt din categoria celor care nu isi permit in acest moment sa mearga la nutritionist, sa tina diete de alea scumpe, de a merge la sala sau alte de' astea.

Asa ca in prima faza am incercat cu 30 pana la 50 abdomene pe zi. Nevazand nici o schimbare dupa o buna perioada de timp, am renuntat.

Am incercat cu pastilele, ieftine de altfel Hofisil de la hofigal, un tratament de 45 zile in care nu am dat jos nici macar jumate de kg.

Asa ca am dat in " patima" ceaiurilor. Pe langa faptul ca imi doresc sa ajung la un 55 kg deci nu exagerat de mult vreau sa slabesc, m-am gandit ca o detoxifiere nu ar fi rea deloc pentru corpul meu. Dupa cum stiti de pe blogul meu am mai incercat cu detoxifiantul de la dacia plant ... Iar rezultate vizibile ...nu au fost.


Dupa multa documentare pe net despre plante si cum ajuta ele, am decis sa fac o cura de minim o luna sa vad cum merge.
Iar daca astazi dupa doua saptamani va scriu este pentru ca efectele le vad deja.

Am inceput cu ceaiul de anghinare si crusin, doar 3 zile si am renuntat, sunt incredibil de amare! Imi dadeam tot stomacul peste cap. Asa ca am spus stop!

Dupa care am trecut la alta varianta care personal imi prieste, nu are gust rau.

Beau cate 3 cani pe zi, dimineata, dupa cafea de:
- un sfert de lamaie
- 2 lingurite de cozi cirese
- 3 lingurite de soc
- 3 lingurite de frunze de afin
- 2 pliculete de roiboos
- 1 lingurita cu varf de hibiscus
- 1 lingurita cu varf de ceai fructe padure

Dupa amiaza iau o pastila de brusture de la parapharm , confectia are 30 de pastile.

Am observat ca brusturele mie imi inhiba pofta de mancare, desi initial cumparasem aceste pastile pentru par si apoi pentru detoxifiere.
Va spun ca in prima faza a inceput detoxifierea: cosuri multe, dn acelea dureroase si mari pe fata si culmea... In cap, pe scalp mai exact...primele 3-4 zile ieseam afara si de 4-5 ori pe zi (scaun).

Asa ca din aceste motive mi-am dat seama ca a inceput curatarea, purificarea organismului meu.

Acum la doua saptamani de la inceperea acestui auto tratament, nimic nu mai este vizibil, in sensul ca am scaun normal , reglat, o data pe zi, maxim doua, e adevarat poate doar pipi fac mai mult decat de obicei, dar trebuie tinut cont ca eu beau foarte multe lichide. Apa plata minim 2 litri plus cele 6-700 ml de ceai pe zi plus vreo 350 ml de cafea...

Intai de toate va spun ca o lamaie imi ajunge 4 zile, o impart in 4., iar ceaiurile cate 2 cutii de fiecare, pt o luna.

Pun apa la fiert impreuna cu lamaia, hibiscus si cozile de cirese, cantitatile vi le- am scris mai sus.
Cand totul fierbe adaug: soc, afin, roiboos, fructe de padure, si las la infuzie pentru circa 10 minute, strecor totul si beau aceasta cantitate indulcita cu 6 pastilute de zaharina, beau deja cafeaua cu zahar asa ca la ceai folosesc zaharina.

Haideti sa vedem fiecare planta in parte cum si la ce ajuta.

Lamaia: ajuta la detoxifiere si intensifica arderea grasimilor, foarte bogata fiind in vitamina c.
- ceai de frunze afin, dacia plant, 50 gr, 4.5 ron, ajuta la detoxifierea tractului intestinal si urinar, ajuta la mentinerea nivelului optim de glucoza si acid uric in sange
-ceai de soc, plafar, 50 gr, 3.39 ron,  actiune sudorifica, diuretica, laxativa, antinevralgica si antiseptica, favorizeaza eliminarea apei din organism, detoxifierea si pierderea in greutate.
- ceai de hibiscus, dacia plant, 50 gr, 3.5 ron, mentinerea tensiunii arteriale in limite normale, eliminarea lichidelor in exces.
- ceaiul de fructe de padure vedda, il folosesc pt a da gust bun ceaiului..., are 75 grame si l- am platit 5 ron, oricum contine: macese, hibiscus, fructe de paducel, stafide, mere, fructe de porumbar si aroma de fructe de padure.
- ceai de cozi de cirese, plafar, 50 gr, platit 3.39 ron, are actiune diuretica, usor astringenta, antidiareica.
- rooibos, celmar, 25 pliculete, platit 6 ron, ajuta in curele de slabire..

Cu acest cocktail de plante am reusit sa dau jos cum spuneam 3 kg in doua saptamani, oricum va voi tine la curent cu schimbarile.

Uitasem, despre brusture, este de la parapharm, are 30 pastile, platit 9.5 ron.
Este denumit purificator al sangelui, detoxifiaza ficatul, rinichii, pielea si sangele, ajuta la eliminarea excesului de fluide din corp.

 Pana la un update, numai bine va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu