duminică, 18 mai 2014

Review crema luciu de par kallos

Buna dragilor, am cautat si incercat diverse produse care sa imi potoleasca parul, sa zic asa.
Acum am ajuns la aceasta crema luciu de par kallos.

Producatorul spune: confera luciu de diamant si flexibilitate de lunga durata. Protejeaza parul uscat si despicat de efectele nocive ale mediului. Contine filtru UV.
Utilizare: masati o cantitate mica in capetele firelor de par.

Eh da, deja incepem putin neinformati, stiu.
Cand aplicam intreb eu? Pe parul ud, umed, uscat?
Eu am incercat toate variantele si va pot spune:
- aplicat pe parul uscat da un luciu oribil, de ai senzatia ca ti- ai turnat ulei pe par, eu dau doar pe varfuri
- aplicat pe parul inca putin umed lasa parul superb, cand mi se usuca parul am niste bucle naturale super, ca nici sa ma mai pieptan nu trebuie la cat de frumos se aranjeaza parul.
- trebuie folosita o cantitate foarte mica, ceva cat... O bobita de mazare, un mare plus al acestui produs
- ce sa mai vorbesc de mirosul produsului? Exceptional! Si da, se pastreaza pe par
- confectia are 50 ml si am platit- o in magazinele stavros fix 5 lei, deci un alt plus al acestui produs.

Voi, a- ti incercat acest produs? Cum folositi aceasta crema luciu de par kallos?
Numai bine va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu